琴晚..臨訓前..聽左架勢堂..聽到d我覺得都幾得人驚既野..
話說0個個人話過左去既5月9日..本來有一粒殞石跌黎地球..不過好彩fly過左..
0個粒野足足可以毀滅一個城市..或者係半個洲..
之後又聽到話今日又有一粒..不過唔知會係點..
冇錯..有殞石跌落黎..係唔出奇..
但係..最驚既係全球既天文望遠鏡可以監測到既..只有6%..(好似係)
即係話隨時可能突然間話有粒殞石好近地球..就黎跌落黎..
我覺得我地每日都身處0係一個好危險既地方..雖然政府會做野保護我地..但係有時有d野係好難講..
不過呢樣野俾左一個訊息我..就係要好好咁珍惜每一日..同埋每日開開心心咁過..
當真係突然世界未日..都冇遺憾ma..
另外..相信大家都知2029年4月13日..黑色星期五..係有粒殞石跌落黎..
不過而家都唔知到時會係點..希望到粒殞石係fly左去第二度la..
我真係唔想0係我有生之年有世界未日..所以我地要努力保護地球..唔好令佢加快世界未日..
地球地球..你要長命百歲啊!!
|