嘩..今日好鬼死凍ar..仲凍過琴日..真係死左都冇人知..
我好想有條頸巾圍住條頸ar..咁樣會暖d架ma..
可惜..我屋企呢條唔啱顏色..唔戴得返去..我都諗住買架la..但係都買唔啱..
好凍ar..僵哂la..變冰條la..點算ar..唔知點ar..
呀..講返今日呢..英文考呢個discuss喎..完全唔掂囉..
我地個度係講到冇野講..跟著停左係度..好唔知點咁..勁諗有咩講..但係都諗唔到..
我覺得我好差囉..點算ar..遲d會考仲要對著d唔識既人係度discuss喎..咁我就死得la..
點算ar..唔知點ar..點算ar..唔知點ar..點算ar..唔知點ar..
|