岩岩無啦啦傻丁打比我啊!跟住我問佢咩是嗎?佢問我得唔得閒,嘍我我話我得閒啊!
佢叫左我出去......我出左去之後,傻丁丁比左一盒朱古力比我啊!我唔咁心食左佢啊!唔知做咩...傻丁丁送比我既野我硬係唔想食嫁
我只想留係身邊,好好咁睇住佢,,保護住佢--------------我岩岩真係唔識做啊...我本來想叫丁丁陪我行陣街街嫁,,但係我想佢早d返屋
企啊============好開心啊咁晚.........
我個花名改左叫仔仔啦^^好唔好聼呢^^