mksky
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
mksky
暱稱: 仔仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
不舒服的日子
•
心情好轉左
•
岩岩個個時刻既野
•
日日好開心啊
•
好唔開心啊
文章分類
•
全部
(9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
ying234
yuki999520
網站連結
•
強XANGA^^
最近訪客
最近沒有訪客
^^
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- 四色外框
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 2572
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 12 月 16 日 星期六
心情好轉左
分類:
未分類
咁日中午先出街,我同左細丁出左來....
丁丁咁日好好笑啊!我唔知點講好,我e家個頭
好唔舒服啊!唔知打咩好....................
可愛既丁丁====>
<=====得意仔仔
發表時間:2006-12-16 12:06 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 mksky 的日誌
)
梅孑=] 於 2007-01-17 10:13 PM 發表:
=]....考完試啦
點丫...唔好咁差丫
唔係就罵死你xdd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ting1225
於 2007-01-11 11:04 AM 發表:
留個cm俾你牙~~^^老公
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
。牙妹﹏晴 於 2006-12-17 12:32 PM 發表:
你系米叫吳小強牙????
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
╭笨丁♀。。 於 2006-12-16 12:53 AM 發表:
我金日有幾好笑呀=v="
我係隻E.T定係果個女仔=3=??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 mksky 的日誌
]