×__`||▋珍惜過後,||--*!,,.;就是|[°回憶..對吧?!||▎
°。 只要有你們 * ":. . 怎樣↗也 " ..* 不覺孤獨 ": ..′ ° ◇''*沿路﹏記得°"*有我
° ◇''*沿路﹏記得°"*有我
今日是最後一 日.. :[ 都ok 不過冇帶到一樣好緊要既野 有點悶" 最後玩閃避[碟] 勁好玩...同c wai濕晒 番到屋企on msn 做左一件叻叻既事... 有個傻佬..呵呵" 唔記得左要補習 kaka" 善忘極了!! 等陣..游水^^