×__`||▋珍惜過後,||--*!,,.;就是|[°回憶..對吧?!||▎
°。 只要有你們 * ":. . 怎樣↗也 " ..* 不覺孤獨 ": ..′ ° ◇''*沿路﹏記得°"*有我
° ◇''*沿路﹏記得°"*有我
今朝3鐵游水 k sir教
勁多人游 同v講amy d野 笑爆咀" 等陣應該去練車orr跑步 練完再去游水...叻女 等陣有得睇傻仔沈親..呵呵