2011 年 2 月 14 日  星期一   晴天


情人節快樂:) 愉快

分類: 未分類

今年收獲都算多嘿嘿:$

我收左兩個心型既盒:P

入面就....:$

今日食左好多朱古力:P

好好味^田^

不過我心有所屬我呢年一定會好乖好乖^田^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

宜加我好乖好乖咁作緊文:(

雖然有得抄但係唔識抄:'(

唉好煩乜功課都未做:(

話說岩岩聽歌聽到您太善良.

唔知點解每次聽呢首歌都覺得個心好似比刺吉咁-,-

明明他不配做對象 可惜你太善良
喜愛受騙 只怕共你努力亦沒回響
他不將你放心上 即使再善良未得到景仰
受騙的那個 比騙徒更混帳:(

最後.祝 情人節快樂.

發表時間:2011-02-14 11:39 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o