2011-02-02
分類: 未分類
聽日初一,
我重係一樣功課都未做-,-
我正係做左DTx_x
我要加油做功課.v.
發表時間:2011-02-02 12:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]