2011-02-05
分類: 未分類
念在曾快樂過 別再生氣麼 其實我為你已經改變很多 你會接受道歉麼?!
唔好咁樣折磨我得唔得呀我好辛苦呀:'( 點解您要咁對我點解我咁蠢點解呀?!?!:'(
發表時間:2011-02-05 07:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]