2010 年 10 月 28 日  星期四   晴天


2010-10-28 傷心

分類: 未分類

近來好閒

冇乜野做-3-

今日做做下eng wb見到d野搞到我好想改左佢.3.

 

睇.

 

 

 

覺得自己好無聊~,~

唉!

發表時間:2010-10-28 09:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



moe970810
暱稱: 藍毛毛:-o