............
...............................
mojozac
暱稱: 軒少-zac
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
上課~~~~~
BBQXD...=]
文章分類
全部 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


BBQXD...=] 鬱悶 分類: 未分類

hi............

星期五我呀妹同李2果班人上左我天台BBQ

約左12點....頂佢個肺成1點先黎...(下次5會再約佢)

lam妺超早到左.我o曬嘴囉..P.S(因為平時出街佢一定係最遲架^0^)

齊曬人就去買BBQd野la=] 用左200幾至300幾...lam妹仲要未比!!!!!!還我錢來.....

上到天台..我到李2就好似呀4but..係廚師服侍e班女仔...幾好玩XD=]

跟住無幾耐..EDO就黎..佢話要用叉叉住黎燒先有風味....有彩有兩隻!!!---(真係頂佢5順)

燒到一半EDO又係到狂講爛gay d人笑到痴曬線..(懷疑EDO跟得鄭文x多...)

4點幾lam妹收到電話...(係賴寶打比佢)

其實之前仲有玩true 0r there..呀俊哥狂輸Xp......***

我地落左去接賴寶..又去左買返d食物....

上到去又玩true or there.....(好悶呀)俊又狂輸...

無喇喇又上左上面..5知做乜??but風景超靚!!!無相比你地睇...XP=]

BBQ完就玩水P.S(其實係佢地幫我洗地...^0^)

洗完又去左深水灣同俊班fd燒(好熱氣.....)

第2日又燒..燒足2日!!!!!!!!!!

大既就係e d....

5夠既上去我呀妹or賴寶到睇la!!!!!

 






訪客留言 (返回 mojozac 的日誌)


ivana_hang 於 2010-01-17 12:52 PM 發表:
我都冇打曬D野..;p
都係上賴寶媽個到睇喇;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 5g ar!!!!是但la....-3-
Posted at 2010-01-17 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]