超悶囉今日~~~!!!
上六堂.有五堂sleep左....
中文同數學都出左.....ok la(5話你知幾多分^0^XD..=])
合格!!!!!!我都o嘴...(多謝上帝!!!)
中文just出左聆聽....
miss au冇返..5冼上英文!!!!
放學...........一日就完左la....(係未好悶呢???)
係車站等車果陣...見到1對情呂!!!!
果女仔仲叫我請佢食野....(大家都識架!!!!!!)
琴日係jp同我呀爸呀媽睇左阿凡達(超好睇!!!)
最尾超感人....我仲以為男主角死左......(男主角佢無死!!)
中間班外星人係到好似唱歌....坐我後面果細路又唱
其實係亂叫得3.4歲...全戲院d人都喪笑!!!
睇完就回家去lu...我父母去買利是風
10點11點幾sleep lu....因為要返學......
|