| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
好勤力既我=]  |
分類: 未分類 |
|
|
二月二十日【星期三】
琴日我無打blog係因為忙緊做Treasure Plus 0Nline,真係好抱歉~
老師話要計考試分,仲係今日截止~
我琴晚被逼要做晒~
我由琴晚八點幾做到凌晨一點半(五個半鍾)
真係好鬼死辛苦~
我第一次咁緊張我既考試,同勤力做好晒D野佢~
其實我一早就好想放棄~
多得一個人支持我,陪我傾計,令我順利完成晒240題功課~
不過打擾左佢咁耐好似唔係幾好意思咁~
真係十萬分感激佢~
講番今日,今日真係都幾黑仔囉~
今日放學,原本諗住打排球~
點知手球同籃球用晒全部場,搞到無得打..
之後我周圍搵人陪我玩..我就去左English Corner同人玩~
果個人打升旗果支柱..見佢打得好過隱。
我就好大力一野打左落去..點知痛到我死死下,連血都爆埋~之後仲腫埋..
宜家兩隻手都好似廢左咁..勁無奈~"~
然後後來等到差唔多六點鍾..終於有得打lu~
然後我成日係到開波,d波都無人接到~搞到要跑黎跑去~真係做左好多運動囉-_-
之後有人問我點解用一隻手打波..我都唔知點答佢好
我就是但應左佢一句:「我打到咪得囉,你理得我。」
我發覺得一隻手打籃球,排球等等既運動都唔錯啵..可能仲打得好過雙手..
之後我行去汁排球果陣個手球擲埋黎我個頭..我想講:「大佬..你謀殺咩,我係到ga﹗」又唔提下我個手球飛緊埋黎,我懷疑緊佢地有心擲我..之後個衰人Leo仲係到笑.\_/.好黑人憎啊>.<
有一下我差d開波開左上天台,好彩跌得番落黎~唔係死緊~比我fd鬧死..
但係第一次個波唔上去天台,第二次比我踢一踢"浪"左係一樓至二樓之間個冷氣機果到,我心諗,死緊..比佢知道我死都唔掂..
然後我諗到..我同我fd上209室囉棍上去挑番佢落黎,不過搵唔到,最後用左課室裹面d掃把黎挑起佢,但係只後岩岩掂到個波..
整整下仲愈整愈入..最後有個高人上黎幫我挑左佢落去..真係好彩~"~個衰人Leo都唔知上去做乜..企係到..無鬼用!!
愈黎愈覺得佢好衰..成日蝦我]=嗚.. |
|
|