、[=君之blog=]”
呢個就係我既blog,會記錄好多關於我既野ga~希望你地多d上我個blog啦~
仲有大家睇完記得要留言比我啊﹗唔該﹗
最好多多介紹我個blog比你D FD睇啊
我希望有好多好多人瀏覽~
by淑君姐^_^
monchhichi09
暱稱: 淑君姐
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
難!
陸運Final
我要操Fit自己!
終於捱過左一個禮拜啦...
玩野咩-.-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 88
今日人氣: 2
累積人氣: 6781
好友名單
文章分類
全部 (205)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


今日好係好辛苦﹗ 不安 分類: 未分類

二月二十九日【星期五】
好難得有4年一次既2月29日..
雖然今日無乜特別野發生..
但係都0K開心既..
今日好晏先番到學校..
8點05分..不過都算早了﹗如果平日一定8:09分先番到~不過比起今個禮拜就真係好晏~"~
今朝英文堂真係好悶..仲要兩堂﹗真係very boring ar﹗
小息同食飯都好似平日咁度過..都係打排球..
但係今日F.7 歡送會..Cut左最後兩堂..
打排球之前同人打康樂棋..一早就嬴左~4Q清晒袋=]真容易
於是D人都要係Playground集隊..所以好多人望住我地成班人打排球..
今日食飯玩得超開心..十幾個人玩一個排球~仲要有個勁人狂剎波比我接..成日都接到﹗好開心啊﹗
我今日有一球真係接到好靚..我覺得我好似從未試過跳得咁高ga>.<但係之後打中左我個FD..好彩無事姐@0@
我真係開波同接波都愈黎愈勁..我今日從未開失波..開得又遠又高,高到上五樓以上,落點又準..
佢地剎地波我又接到~佢地個個都話我勁^_^我反應咁好都係佢地訓練出黎..我宜家睇住其他野都可以一另番轉個頭就擋左
但係今日放學可慘了..狂開波開到隻手傷晒]=爆左超多血~行行下都滴左幾滴落地..宜家又成手瘀晒
都係多得佢地成日開波比我接同叫我成日開波..宜家成身都好軟好痛>.<
真係抖番幾日先..
聽日仲要番學校練唱歌..全班都要番@0@v川
真係慘..想係Weekend去下街都唔得..
你放過我啦大佬﹗
不過咁都好既..乘機番學校打波..等我聽日帶我既靚靚波番去打下先~






訪客留言 (返回 monchhichi09 的日誌)


theresa 於 2008-03-01 11:36 AM 發表:
多得你d開波我地先練到接得咁準^^
隻手爆血冇事ma..,.
講真,我都想爆下- -
你番學真係好"早"下wo
我以你為榜樣!!
我想問下呢.....
你知唔知邊個係yeeyan...
佢+左你做fd...
仲上我同kai子妮個blog...
叫得呀yan唔會係.....掛...
係我地就大獲啦-0-""
今日我地都會番去打波,你好快就會見到我地^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]