| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 11 日 星期日 |
 | |
好悶的一天..*  |
我發覺我自己真係勁懶呀...n甘耐都唔打一次日記...哈哈..
唉...我今日又唔記得去還vcd啦...又要罰我錢..真係悲哀呀...!= ="
原本諗住去買袋...但係睇唔啱..又係一件悲哀既事...甘我米冇袋用..唉..用住之前個d先啦...
原本我今日去沙田既...不果e琳唔得閒..甘算啦..下次再去過..一定有機會既..,55
好...打住甘多先...我得閒再打過....哈哈哈哈哈哈.......*
p.s.啊蚊巔左
|
| 刊登時間︰2006-06-11 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 5 月 20 日 星期六 |
 | |
勁唔開心...*比人放飛機..!  |
勁5開心呀...好(真)你地牙...你應承我地去游水..自己又話要遲d黎..都算啦..甘我就同雪兒b去游住先啦..你地又話8:30就飛的黎..我地等到你8:45就打比你..又話黎緊...點知我地到9:10打比你地..你地話唔黎...我真係好(男女男)你地牙...唔黎都打個電話比我地啦..我地係水到3個鐘..凍到我地震下震下..我地驚走開左,.你地黎到會晤見我地..我地就唔敢行開...我地叫你地去個時..又叫我地唔好水你地..點知係我地比你地水番囖....你地班厄人精...真係你地牙..
今日同雪兒去左沙田..係為左去買件新泳衣...之後我地去左mc食野..見到一d中1既學生..但係仲係好似小學生囖...又係到kiss牙..叫牙d女..勁大聲囖...之後佢地係到玩..玩一個冇可樂既杯..勁on9囖..之後又要整到我wor..我就發皮4嫁啦...我迷講左一句..吊你老冇..佢地有條女望住我囖...但係又唔敢出聲..之後.我同雪兒去左冒x樂園玩...玩到好多飛牙...好開心呀..之後反屋企..汁d野就去游水... |
| 刊登時間︰2006-05-21 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|