| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 13 日 星期一 |
 | |
幾開心既1day=]  |
哇..好耐冇打過日記lu...e+打翻
今日上d堂...都好好玩...琴日病左..諗住今日反唔到學啦...屎fuck..點知金朝又冇事喔..又要反學..點知樂到樓下等左勁耐都冇車..等等下華華打比我..甘我就叫佢係粉嶺火車x到等埋我啦..一齊番..去到大報點知冇的士..行番去囖..
上yh堂勁好笑,,我訓左..有d唔知..我正係聼到話..仲有1分鐘樂堂..比你地傾計啦..不過記住唔好傾甘大聲..唔係會嘈到其他同學傾唔到架...哈哈..死低能b..之後上cw堂.又係講眼..做作業...我訓左..cw叫我..我啱啱起生..嚇死我..之後去417上中文堂..勁開心..pc冇番...玩飛行棋..笑死我啦..我最遲起機..點知玩玩下....圖圖..3個6..笑死我地啦...哈哈...放學..去買野..比人嚇..食野..反屋企..^^
|
| 刊登時間︰2006-03-13 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|