f_27027365271m_37d6fc2

moon123
暱稱: AnaNas**Ice
國家: 香港
地區: 元朗區
starry☆sky 応援中
【Starry☆Sky 応援中!】 【Starry☆Sky 応援中!】
Smiley*2系列 応援中;)
smiley*2G smiley*2G
乙女応援中XD!
大和彼氏応援中! 大和彼氏応援中! 大和彼氏応援中! 大和彼氏応援中! 大和彼氏応援中! ぺらぶ! ぺらぶ! ぺらぶ! ぺらぶ! ぺらぶ! ぺらぶ!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
原地停留……
DRAMAtical Murder
人總是以自我為中心 `...
只是假裝不在乎,讓傷...
盡管如此討厭自己’〝...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2013 年 4 月 30 日  星期二   晴天


原地停留…… 分類: 未分類

煩!煩!煩!煩!

D PROJECT 明明好早開始做,都唔明點解都係前幾日先做完!

勁煩囉-_-!佢會搞到我好心煩…成Q日問問問,你地做完未呀點點點

唉,我覺得同C同學係平時好岩傾,旦一做PJ個D呢就勁唔想接觸佢。

好想快D完!!!!快D完問D PRESENT.. EXAM個D..我想去玩

依家明明冇咩野要做…旦個心就會諗住幾日番PRESEN啊,,遲D EXAM 唔知夠唔夠時間溫個D

完全唔可以盡情去玩/__________\唉

我唔想要係咁啦!!!讀書好辛苦/_\"

以前讀中學就算由早番到晚都冇依家咁攰..

唔明原因何在!

有時真係好後悔讀左HD..好似冇咩用 又貴喎 又辛苦..唔知為咩-_-"寧願一開始就出黎做野啦

好似會比較輕鬆..

因為見到同級有D同學都做緊野,,又唔係好差姐..

旦依家我情況就係唔上唔落..唔知想點咁。

冇退路嫁啦..讀/_\..

算啦/_\發洩完。。






訪客留言 (返回 moon123 的日誌)


好 於 2014-09-24 04:20 PM 發表:
http://www.kwaichungstore.com/ 價錢表
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oyyiyi123 於 2014-09-03 06:10 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



渴望的學生時代 於 2014-08-08 03:26 PM 發表:
現在覺得讀書是很辛苦,覺得其他不讀書的人更加好,
但是你過十年后,你會有另外的一種想法了。
當舖 http://www.5880b.tw/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



toby199621 於 2014-07-18 01:59 AM 發表:
某些生命的重量,你必須承擔。Wish you have a good day and good future:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]