煩!煩!煩!煩!
D PROJECT 明明好早開始做,都唔明點解都係前幾日先做完!
勁煩囉-_-!佢會搞到我好心煩…成Q日問問問,你地做完未呀點點點
唉,我覺得同C同學係平時好岩傾,旦一做PJ個D呢就勁唔想接觸佢。
好想快D完!!!!快D完問D PRESENT.. EXAM個D..我想去玩
依家明明冇咩野要做…旦個心就會諗住幾日番PRESEN啊,,遲D EXAM 唔知夠唔夠時間溫個D
完全唔可以盡情去玩/__________\唉
我唔想要係咁啦!!!讀書好辛苦/_\"
以前讀中學就算由早番到晚都冇依家咁攰..
唔明原因何在!
有時真係好後悔讀左HD..好似冇咩用 又貴喎 又辛苦..唔知為咩-_-"寧願一開始就出黎做野啦
好似會比較輕鬆..
因為見到同級有D同學都做緊野,,又唔係好差姐..
旦依家我情況就係唔上唔落..唔知想點咁。
冇退路嫁啦..讀/_\..
算啦/_\發洩完。。
|