今朝番去,,好悶悶悶悶悶悶悶,,,
落左去打波= =" 勁野!! 好熱=3=
幫風紀清場,,乖吾乖先-V-" 哈!!!!
番到去班房,,想訓都訓吾著!!! =333= 超級甘鬼死甘悶!!!-0-
生日過後係甘比人打-0- 由其係妳牙\000/暴龍,,係甘打人= =
打人吾洗本-0- xD..'
好似冇乜野打喇.,,,' 兩個字喇,,悶/累!!
想癲都癲吾出=0= 媽的!!
星期4番半日都吾洗..學生會改選*V*'
星期5去石澳旅行牙*0*' 吾知開吾開心呢..'?!*
聖誕今年會點過牙?!.. 我只係知得幾日係香港玩-0-
跟住要番鄉下,,唉..可撚憐!!!=_______=
好喇好喇,,,好凍牙=﹏= 哎唷,, 吾打住!!!=0=
|