今朝,,晨甘Q易就比老母嘈醒左..問我係吾係去賣棋!!!
痴LUN線!!XD 雖然真係要去=( 但係都吾洗甘早牙,,,
甘我屌左佢幾句又訓過= =
無喇喇訓到9點...痴孖跟!!! 即刻起身整野飛出去=0='
飛到出去,,入圍念住搵大細孖!!但係太耐無入喇..驚驚地= ='
狂打電話都搵吾到人'XD.. 最後,,,都係入左去!! 原來佢地係第二邊岩岩入左去=3=
入到去見到佢地' 坐低..食左飛煙..就出去石場個邊賣棋= ="恐怖'
第一次=﹏=' 好驚!!!XD 不過問問下..已經開始吾驚LU'..
超CHEAP有條友..入5毫子..仲要問我地拎多幾張=0= 無奈!!
無理由吾比佢咖嘛!!XD.. 超正@0@ 有兩個廿幾歲既令女自己走過黎,,(我地無問佢咖)
走過黎..係甘入錢= =問住叫我幫佢貼!!! 個種感覺難以形容= ='
HAHA..我貼開心口=V=" ... 不過,,我擺左係佢地手度!!XD
見到葉子菲= =妳黎得遲..錢多的是-0- 可怕!!!
11點4走人'XD 還棋袋= ="{我同大孖兩個人一個}
可惜...肥佬黃話吾計!!XD-0- 慘爆!!! 算囉,,下次再黎過!!!
賣棋幾好玩= = 妳地都去試下喇!!XD
跟住又入圍' 食野..食完野,,, 牙寶入左黎!!! 超搞笑條仆街'
食完野,,吹左陣水就走左喇' XD 死肥佬,,米Q爆甘多野' 個樣會殘咖!!
番屋企,,,玩電腦!!! 跟住落樓下打波,,又番上黎,,,
過多陣,,`牙忠黎左...又落去打波= ='HAHA
打左成粒鐘耶!!! XD 影左幾張柒相=___________=
送佢出門口,,就番番屋企XD,,,玩電腦,,,
上論壇吹pO' XD玩到依家喇' 吾知點解上失敗要等成粒鐘=______=唉'XD
{{ 只要囍歡妳...}}
|