I love E4(小泉居)very much
今日係第一日寫QOOZA blog,because各行各業的好友同我講開qooza,我本人一直都順應各行各業的人的要求,請大家多多支持,thank you
moon_LEE
暱稱: moon_Lee
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-26
2010-04-15
2010-03-29
2010-03-23
為你守護,做你的守護神...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 179
今日人氣: 4
累積人氣: 1193
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 分類: 未分類

返工見到阿龍,心情都吾知點................好采沒事

接住罕有ga是阿俊主動同我講野,驚訝.............

跟住9-10點做到超忙,d人狂叫Pork chop bag ,Deep-Fried chicken

忙到好亂,仲比店長話我

到左11:00pm,我心想仲未放工ga,點知就靜靜地問阿俊,佢話平時六日收12:00pm

so today 是12:00pm,我做野做到傻傻下la

-----仲有4個字就放工la,店長問我你估下我幾歲,我立即講86年,(個一刻都吾知咩ga衝動,就講左la)

跟住店長周圍望左一陣,(好采該一刻阿俊入左廁所換"3"姐)"話邊個同你講嫁,你又知,(其實是阿俊同我講嫁),

店長你吾洗騙我la,我都係同你同類,又話大我三十幾年,

今次有人同我揮la,我ga說話能力一定有更大的進步空間~~haha~~~~~~~~~

收工去搭車,店長同阿林倍我行到m記哥條路,好多謝佢地呀,好過自己一個人寂寞走la,Obrigada

I love forever e4

 






訪客留言 (返回 moon_LEE 的日誌)


yEnuN 於 2009-11-08 06:52 PM 發表:
ha...傻仔...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OoConnieoO 於 2009-11-08 05:49 PM 發表:
好似好開心咁bor'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mango_mon 於 2009-11-08 02:53 PM 發表:
傻婆...
haha..
好搞笑呀.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]