I love E4(小泉居)very much
今日係第一日寫QOOZA blog,because各行各業的好友同我講開qooza,我本人一直都順應各行各業的人的要求,請大家多多支持,thank you
moon_LEE
暱稱: moon_Lee
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-26
2010-04-15
2010-03-29
2010-03-23
為你守護,做你的守護神...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 179
今日人氣: 3
累積人氣: 1338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 26 日  星期三   晴天


2010-05-26 分類: 未分類

今日3:am起左身,(左右翻滾,差d以為碌出去)in the dreaming

星期四交4福畫,仲係最後那一天,)))點捱

日日如是,圍在一起吹文學,

吹文學,令自己的腦都靈活多左,知識份子有多左一大堆,

雖然講考試就來,剩7日到

但e+個feel考試吾似考試,....總之就呆呆滯滯等小息,小息就等放學,

學miss話韾,自助餐都遞埋你口,睇你點揀,

講真次次測驗都係咁ga la,不過

考試,努力,是我的現在不可缺少的字句

努力中

希望同學仔考好個試,一齊升班,吾好帶住成績差ge心情到Shanghai  or

一個小角落o

 






訪客留言 (返回 moon_LEE 的日誌)


LEOKONGMBC 於 2011-01-27 01:17 AM 發表:
cm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elf_62mon 於 2010-05-27 07:23 PM 發表:
我都係甘諗:)~
努力d唔想比考試跌甘多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lan_0131 於 2010-05-26 08:35 PM 發表:
要畫甘多好煩a>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mo56565 於 2010-05-26 07:44 AM 發表:
我連個ai都開唔到..問你死未'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]