今日3:am起左身,(左右翻滾,差d以為碌出去)in the dreaming
星期四交4福畫,仲係最後那一天,)))點捱
日日如是,圍在一起吹文學,
吹文學,令自己的腦都靈活多左,知識份子有多左一大堆,
雖然講考試就來,剩7日到
但e+個feel考試吾似考試,....總之就呆呆滯滯等小息,小息就等放學,
學miss話韾,自助餐都遞埋你口,睇你點揀,
講真次次測驗都係咁ga la,不過
考試,努力,是我的現在不可缺少的字句
努力中
希望同學仔考好個試,一齊升班,吾好帶住成績差ge心情到Shanghai or
一個小角落o