好奈都冇打日誌la,原因係最近好多功課呀,堆到成個雪人包著我,๏[-ิิ_•ิ]๏
琴日訓到12:00先起身(◕‿◕✿)
本身想去車''3”嫁
但心想冇人去,
(剛剛同玉蘭花msn,得我地幾個同花師奶,佢媽媽都有黎有,原來有人去.....o my god)
況且媽咪又叫我同佢行街,敢我未順應佢的要求去.........
去左紅街市...........同媽咪買左幾件''3''
仲一齊食餃子,好好味呀㊣
。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕。。◕‿◕
番工同以往一樣,同阿俊講左好多野
吾應該la,請假變放假.仲要去美食節)
我係組ga一份子,少左我吾成事
(哥句笑左我兩次la,⌒ǒ⌒)
生平合作左咁奈ga第一次笑話
同阿女相處都有一星期la
佢好好呀,好和談,總之就係好la
置於..................☂,都是一句,好
多謝大家,天氣和暖,都要著多件''3''
❂ ❁ ❀ ✿ ✱ ✲ ~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~.~~. ❂ ❁ ❀ ✿ ✱ ✲
|