| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
| 2009-12-28 |
分類: 未分類 |
今日下午出街,見到有人番學
見到佢地就念起自己的功課
距離番學的日子慢慢侵佔我的優遊自在的假
今日放工後第一次食員工卷
心情沒什麼
與阿林+阿俊
比起自己一個人食,更開心
黑椒蘑菇意大利粉+藍莓綠茶—阿林
火燒牛腩}—椰子汁
—薄荷綠茶
不會忘記這一天
幾時食啊
..............同俚佢地一齊la
你鍾意la
一直以來都希望同你一齊食
一個約會
明明達到自己的目標,卻沒有快樂的满足感
嘗試喜歡你,但奈何沒有感覺
無論如何,都感謝你每時每刻幚我
每一次,當我最危急的情況下
都伸出手拯救我
同我講笑
永遠最好的朋友
不要太在意一些人太在乎一些事,
順其自然以最佳心態面對,
因為這世界就是這麼不公平往往在最在乎的事物面前我們最沒有價值。
|
|
|
fw730 於 2009-12-30 06:49 PM 發表:
你又知我係過來人 ha~
|
|
|
fw730 於 2009-12-29 04:01 PM 發表:
開心就行了
|
網主回覆
是,多謝你啊 ( ^ O ^ ),會開心的
To Mr.fw
過來人喎,過然明白, 
Posted at 2009-12-30 01:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yEnuN 於 2009-12-29 02:20 PM 發表:
又唔同我去食野...@@...
|
網主回覆
有機,有機
 ,實有機
想起仲有運動會啊,到時一齊食可以嗎?
now_ B Posted at 2009-12-30 01:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-12-30 01:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm...你就好啦.有人陪你食飯.." 呢幾日.."maybe會搵你出大陸.." 行街.."唔知..你賞唔賞面咁呢?! haha^^
|
網主回覆
隨時ok, 
30號放假
31號番晚上8:00收1:00
man2喎,吾賞面都吾得la,吾怕你= ="凸 我咩
Posted at 2009-12-30 12:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|