兩個星期冇打日誌
14天的日子是非常不快樂,不開心,哭過很多次,
很憂鬱,感到很煩,自己已經苦惱到甚麼也不想理會
再+上外來的韾音,好嘈,有苦自己知
(成績,一科比一科還要低,.....很多不合格,.............接下來,我吾會再這樣,數學,目標是你,一定會達到的)
給父母話,.........你是人,人地都是人,你為佢,佢會為你嗎
有事就走先,無事就揾你,...............
從來都未比老豆話我,這件...........
眼淚停留在臉上,
有d人只會利用你,有事就搵你,這兩年,終於看清班上的人的性格
你有利用價值,就去到盡,見我本人吾多出韾,以為吾同佢計較,又有d人以為我同佢玩得,經常同我講苦,見你風光好,就走佢到,見我個勢已失,......明白,為何做人敢過份,
又有d人似著我吾話佢,佢就起勢地追根究底,只為自己的利益,不斷叫你,我並不是你們的玩偶,我吾想再做傳真機,邊個人比野我煩,我第一個就p佢,
電腦』要多謝阿花,Mr.膠,阿chicken,沒有你們,我電腦真是食零,真係好感謝你們
多謝f生,借給系上頭髮的水晶鏈,過意不去,
最後多謝開解我的人,幚助我的人,
時間很快過,又到新的一星期來臨
心情平淡,不開心的事已過去了,
謝絶一切,只想好好對待各科,去盡佢,
|