I love E4(小泉居)very much
今日係第一日寫QOOZA blog,because各行各業的好友同我講開qooza,我本人一直都順應各行各業的人的要求,請大家多多支持,thank you
moon_LEE
暱稱: moon_Lee
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-26
2010-04-15
2010-03-29
2010-03-23
為你守護,做你的守護神...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 179
今日人氣: 20
累積人氣: 1328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 23 日  星期六   微雨


14天的日子---已成了過去式,努力+進步才是要做到的 分類: 未分類

 

兩個星期冇打日誌

14天的日子是非常不快樂,不開心,哭過很多次,

很憂鬱,感到很煩,自己已經苦惱到甚麼也不想理會

再+上外來的韾音,好嘈,有苦自己知

(成績,一科比一科還要低,.....很多不合格,.............接下來,我吾會再這樣,數學,目標是你,一定會達到的)

給父母話,.........你是人,人地都是人,你為佢,佢會為你嗎

                  有事就走先,無事就揾你,...............

                  從來都未比老豆話我,這件...........

                  眼淚停留在臉上,

有d人只會利用你,有事就搵你,這兩年,終於看清班上的人的性格

你有利用價值,就去到盡,見我本人吾多出韾,以為吾同佢計較,又有d人以為我同佢玩得,經常同我講苦,見你風光好,就走佢到,見我個勢已失,......明白,為何做人敢過份,

又有d人似著我吾話佢,佢就起勢地追根究底,只為自己的利益,不斷叫你,我並不是你們的玩偶,我吾想再做傳真機,邊個人比野我煩,我第一個就p佢,


電腦』要多謝阿花,Mr.膠,阿chicken,沒有你們,我電腦真是食零,真係好感謝你們

多謝f生,借給系上頭髮的水晶鏈,過意不去,

最後多謝開解我的人,幚助我的人,



時間很快過,又到新的一星期來臨

心情平淡,不開心的事已過去了,

謝絶一切,只想好好對待各科,去盡佢,

 






訪客留言 (返回 moon_LEE 的日誌)


銘仔 於 2010-02-25 09:02 AM 發表:
君女大個女 ' 銘仔永遠撐你嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ,銘仔,估不到有你的留言,太興奮la,...我訓吾著a"
Posted at 2010-02-27 04:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hongianu 於 2010-01-31 04:06 PM 發表:
哈~我比你先吃蛋la~~


鬼叫你平時5聲5聲咩~人地米覺得你好蝦lor~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 阿花
Posted at 2010-01-31 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



train_lover 於 2010-01-28 08:42 AM 發表:
你話邊個A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 e+有邊個問我呢?
Posted at 2010-01-29 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



花師奶 於 2010-01-28 08:38 AM 發表:
人在做.天在看,唔使理果d人點睇你,
我相信其他人會知發生咩事~
果d人無分析力,其他人是看得清楚的...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

自己或者都有錯,錯在吾應該一時之氣打這篇,又或者刪除佢,
但我好多謝你,你的諒解
我只可說一切順其自然
Posted at 2010-01-29 01:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LEOKONGMBC 於 2010-01-27 11:54 PM 發表:
cm~~
路過~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elf_62mon 於 2010-01-26 01:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fw730 於 2010-01-26 12:27 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-01-27 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fw730 於 2010-01-25 10:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-01-26 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OoConnieoO 於 2010-01-24 02:02 PM 發表:
唔好比咁大壓力自己la..只會令自己唔開心'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yEnuN 於 2010-01-23 01:04 PM 發表:
唔好唔開心la.......好快無事ga la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]