今日踩教院10轉,,
算係比較輕鬆,,
呀sir話今日會係test,,驚驚
一路都keep住踩,,去到第10轉既最尾,,
呀sir一扯,,我起步太慢,,所以跟唔到,,
之後呀sir話個test完左,,
我心諗:下,,咁就完左..早知頭先沖頂跟實d la..
又去科學園食飯,,
食飯果陣呀sir話我,呀輝,樂怡都合格,,好彩..
去到教班,,都係踩大學果邊既單車俓,,
廖映峰,黃文釗同埋何健名因為訓綀唔認真,,
比呀sir閙,,呵呵!!又有野睇~~
之後呀sir都比機會佢地..
廖映峰,同何健名沖斜路,,一起步廖映峰同何健名講不如慢d,,
本來呀sir話想趕廖映峰出隊,,
但係呀sir最後都比機會佢....
~~~~完~~~~
|