今朝一訓訓到12點3.. 起身無野做.. 上網.. 跟住1點幾食左少少野
食完再上網.. 兩點半返左學校上堂.. 義工班.. 超悶.. 無野做
係到呆坐.. 同BEN.. 提子吹下水咁啦.. 跟住3點幾就放左學
同呀BEN去左筷子機.. 上左去蕾詩屋企.. 打雀.. 呀公同壯陽都係度
咁首先去到睇下鬚根SHOW.. 悶悶地.. 跟住打麻雀啦.. 開頭連羸
超正.. 但係佢地又唔計錢.. 無癮.. 咁玩左陣.. 入房.. 睇人打機
自己又打下機.. 之後臨走又打下麻雀.. 6點幾就走左啦.. 無鬼聊
落去樓下等車.. 等左好耐.. 7點幾返到司打口.. 行返屋企啦..
返到去.. 沖涼食飯.. 夜晚做哂功課.. 上網聽歌.. 聽日溫世史.. 努力!!
|