尋晚睇埋法國對葡萄牙,, 法國贏左,, 個心好涼,,
HAA.. 之後訓覺啦那那聲,, 又訓左兩個鐘就要返學..
食左早餐就返去啦,, 同尋日無乜分別..
都係悶悶地咁.. 食完飯晏晝好悶.. 想出街..
無出幾日.. 咁叫埋IVAN.. 開頭上黎我屋企玩GAME..
THEN睇片.. 笑死.. 之後我洗埋D碗就出去..
FIRST去左國華,, IVAN買泥.. THEN去睇褲..
睇完去左義字街.. 打算買耳環.. 但係睇唔岩..
咁行多陣.. 返屋企,, 一路吹水一路行.. 笑死..
HAAA.. 7點幾返到屋企,, 好攰,, 沖左涼 ..
好鬼眼訓.. 唉啊!!!!!!!!!!!!!!!!!! *
|