今朝夏令正式上堂啦,, 尋晚睇埋波先訓..
頂,, 唔知點解好黑仔LO,, 支持親個隊都出局..
ENGLAND係咁,, 德國又係咁,, 唉..
見到德國輸波我又眼濕濕啦,, 跟住就訓左..
訓左兩個鐘就醒左啦,, 又要去返學..
今日係夏令正課啦.. 開頭都預期會好悶..
宜家夏令要返齊一至六, 每日都上四堂,,
英,史,數,中.. 最悶係數學.. 死老徐..
講野又無聲調,, 又無感情,, 都唔知佢想點..
宜家上堂係咁搵肥誠傾計,, 如果唔係實悶死..
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
晏晝食完飯即刻訓覺,, 訓到5點...
今晚又要捱夜睇波啦!! BUUUUUUUUUU!!
|