今日7點3起身.. 洗頭洗面換衫.. 出去買早餐.. 返學校食啦..
跟住上堂.. 一開始兩堂數.. 之後兩堂CHEM.. 最後兩堂電腦...
乜都係連堂.. 真係又悶又無癮.. 中午返屋企上網.. 之後又返學
晏晝仲衰.. 中文晝則英文.. 呢排根本都無乜心機讀書..
好憎係學校.. 好無FEEL.. 好想日日放假.. 有屋企都唔駛返..
不過講下就易.. 邊有可能.. 自己想屋企人都唔會俾.. 唯有繼續撐
放左學.. 好激氣.. 個LOCKER無啦啦俾人鎖左.. 真係好想知邊條友同我有仇
咁樣玩野.. 好彩之後呀NUKE有條鎖匙開到.. 攪掂.. 不過唔知點解會咁岩
話唔定係佢鎖.. 不過唔理得咁多.. 係學校都唔知邊個同你玩..
邊個係對你好.. 唉.. 超煩.. 之後係學校企到5點.. 同YUMO.. IVAN.. 肥豪
柒行去左噴水池.. 專登去國華買夾餅.. 跟住返屋企去左鹽酥雞..
6點想走個陣見到EDISON.. 吹水吹左好耐.. 6點半返屋企.. 聽歌沖涼畫則..
聽日又要返學.. 又要上足9堂.. 又要悶.. 又要坐飛機位.. 又要無計傾.....
|