今日係SPORT DAY GE第一日.. 朝早7點10就俾IVAN嘈醒... 咁起身啦
洗頭換衫.. 攪到8點10 IVAN哥先黎到我屋企.. 頂佢個肺.. 咁搭車啦
預左遲到.. 去到狗場個邊已經9點4.. 即刻飛去買野食買野飲.. 咁入去啦
去到點名.. 岩岩好.. 食左兩啖就要出去啦.. 不過個面好鬼難食...
最後俾我扔左.. = = " 咁跟住出去暴曬.. 因為我係代表.. 要企係球場到
企左好耐.. 腳都攰哂.. 10點幾就出返去啦.. 今朝有個比賽.. 千五米跑
我跑左一個圈就走啦.. KAA.. 廢事跑.. 之後玩啦.. 中午同IVAN.. YUMO.. 肥豪
一齊食野.. 都OK飽.. 兩點又返返去狗場啦.. 成個晏晝都係度坐.. 無比賽
4點幾放左... 同佢地行返屋企.. 我想剪髮.. 但係行左好耐都唔知去邊好...
最後5點幾返到屋企個邊.. 去左HAIR STATION剪.. 之前YUMO請我食雪糕.. 多謝哂
7點剪完.. 超滿意.. 真係剪得靚... 又襯我.. 短短地.. 都係50蚊.. 抵死...!!
剪完髮返屋企.. 無野做.. 沖涼.. 食飯.. 寫週記.. 聽歌.. 夜晚整返部電話..
無啦啦羅返條USB出黎試多次.. 點知得左!! 我部機聽到MP3啦..!! YEAH..!!
|