今朝8點半YUMO打黎叫醒我啦.. 咁我訓多一陣.. 8點10先起身
攪掂哂9點鐘出左去搵呀媽食早餐.. 食到9點半咁上下啦.. 行去岡頂
因為今朝要賣旗.. 岡頂集合.. 咁上到去.. 已經遲左啦.. 係啦
見到D ROSA同SHCC.. 有D個樣都唔錯.. 細個個D幾CUTIE..
但係有D F5.. F6.. 頂.. 都唔知係唔係男人扮GE..好大份.. = = ""
都OK失望架個陣時.. 之後同YUMO一組.. 行落去噴水池啦.. 開頭好少人
無乜人咁早起身.. 賣左好耐.. 周圍行下.. 問下人咁..
HAA.. 有時行行下見到靚女就追鬼住佢地.. 始終係人都鐘意靚野架啦.. KAA
好辛苦好辛苦咁啦.. 賣到1點.. 走得.. 又行返上去岡頂.. 但係仲有好多旗未賣哂
咁我一路行上去岡頂條路.. 就係咁將D旗"痴"落D牆到.. 足足"痴"左成疊..
上到去擺低D野.. 飲杯水.. 咁樣就走啦.. 係啦.. 識左個ROSA.. 叫AMY
唔知幾大個.. 睇佢個樣都大我幾年.. 不過都OK GE.. 唔理啦.. 羅左佢電話
同KINDER.. YUMO送左佢同佢個FD搭車.. 我地就去左司打口.. 坐下.. 鋤下D
輸左要除衫.. 超好玩.. YUMO除到無得除.. KAA.. 跟住兩點幾EDISON又落左黎
咁同佢吹下水.. 吹左陣我地走啦.. 我返屋企食飯.. 食完飯上下網.. 過左陣
4點又出黎.. 開頭去左慈M.. 同YUMO.. 打算溫習.. 點知呀政又黎左.. 跟住無溫到
去左打機.. 玩WW.. 好耐無玩過.. 咁打完機7點幾走啦.. 去埋呀BEN屋企羅鞋
咁就返屋企啦.. 夜晚睇勁歌.. 今個星期D測驗未溫過.. 好無心機讀書呀..!!!
|