尋晚好攰.. 兩點幾訓左.. 今朝一訓訓到1點.. OK好訓啦...
起身睇電視.. 食面.. 兩點出左去.. 返左學校集合..
跟住兩點幾搭車.. 去台山做義工.. 幫D獨居呀婆清潔咁啦..
一去到聽個呀姐講野.. 講完半個鐘.. 企到我超攰.. 又凍
著得三件衫.. = =" 之後上房.. 三個人清潔一間屋..
一D都唔覺DIRTY.. 都唔知清黎做乜.. HAA.. 但係我不嬲都好有愛心
所以超勤力.. 又洗窗.. 又拖地咁啦.. 呵... 之後做到4點幾..
散BAND.. 去左台M食野.. 馬生請.. 我食左個巨無霸餐.. 超正..
勁好食.. 以後去M記都食佢... 跟住食野個陣.. 肥俊SEND左好多野俾我
全部都係周星馳個D攪笑鈴聲咁.. 好頂癮.. HAA.. 食到5點幾
走人.. 返到慈幼個邊.. 陪YUMO剪髮.. 同佢柒行左一陣..
跟住入去剪.. 等左超耐.. 我6點半坐到8點佢都未剪得.. 跟坐我走左
返屋企.. 沖涼食飯.. 睇電視.. 頂.. 華裔呃錢架.. 12號無獎.. SHIT!!
|