尋晚成晚無訓啦.. 睇下波.. 上網吹下水咁..
天光個陣又睇左陣電視.. THEN7點出左去..
同呀絲&IVAN食早餐.. 肉丸粥.. 恨左好耐.. HAA
之後8點幾返屋企.. 佢地上左黎.. 咁我好攰..
超攰.. 同佢地癲左一陣就訓左啦..
咁佢地兩個就唔知係度做咩啦.. 無問返佢地..
佢地分分偷哂我D錢我都唔知.. HAAAA
跟住我呀媽中午返黎個陣我醒左一陣.. 再訓返..
頂.. 但係個兩條友好煩.. 超嘈.. 嘈到死..
打打下機係咁係度笑.. 都唔知佢地笑乜..
本身我已經燥架啦.. 仲要係我訓緊個陣嘈生哂..
=U= 忍左好耐.. 出左幾句聲咁LO..
之後再訓到3點.. 起身.. 同佢地食野..
無幾耐佢地走左.. 我唔知點解又會訓返..
起身又8點LU.. 今日差唔多訓足成日..
開始愁啦.. 放假真係好悶.. 但係返學仲悶..
點算呀.. =U= 都唔知自己做咩好..
|