天光訓到兩三點.. 呢種生活都維持左成個星期..
今日都唔例外.. 不過早返少少.. 兩點幾醒左..
拿拿聲洗面換衫.. 整埋個頭.. 第一站..
同呀絲去左噴水池M記食野.. IVAN都落左黎一齊食..
之後食左半個鐘.. IVAN返上去做野..
我同呀絲去左水坑尾個頭.. 我約左QOOS個買家..
俾兩張M記個D卡佢.. 跟住之後等左陣..
搞掂左.. 咁我地去左買野.. 首先我去買底褲..
再買多四條.. 咁呀絲就去左買衫.. 之後去睇碟..
好悶.. 又做痴漢.. 今日搭左三次車..
最後個次去返南灣個頭.. 去百利來搵樽..
無啦啦想儲玻璃樽.. 好靚.. FIRST..
買左枝勁難飲GE礦泉水.. 頂唔順..
飲完扔左個樽.. 跟住去左來來...
買左枝SUB ZERO MANDARIN VODKA MIX..
個樽幾靚.. 咁我飲哂成枝.. 買左少少魷魚食..
即WING.. 好暈.. 好辛苦.. 返到屋企即刻沖涼..
食完飯.. 好返少少啦... 唔講啦...
|