積係我今朝要返夏令開學禮啦,, 咁尋晚12點半撻落床,,
搞到5點半先訓得著,, 足足5個鐘啦,, 超愁LO..
加上自己又有D緊張WO,, 唉,, 唔好講呢樣..
咁5點半訓覺,, 8點3又起左身啦.. 恐佈!
我一起身個胃D胃水倒流返個口到,, 苦到仆街..
都唔知咩事.. 即刻起身煮個面俾自己食下..
咁飽哂啦, 8點半隻怪獸終於打左黎啦..
咁佢,, 好差LO D態度,, 叫人起身一D都唔溫柔..
THEN我開始換衫啦.. 換換下冬冬打黎,,
嘩,, HAAAAA.. 又打算叫醒我啦.. 嗯嗯..
好.. 講返學.. 返到去睇自己入左邊班..
見到FORM4A,, 文組,, 我得左啦!! HAAA!
不過同一班個D, 大部份都係76,, 愁左D..
仲要捱三年,, 唉.. 不過為左讀書.. 算啦
決定呢三年做個平淡學生算啦.. HA.. 難左D..
跟住10點半放學啦,, 返左屋企上網..
好死眼訓,, 晏晝訓左兩粒鐘.. 5點起身洗碗..
夜晚繼續係企吽,, 悶到傻,, 今晚撐德國!
|