2009年03月20日;星期五`
我不是1個堅強的人
少清;我好伍捨得你呀t^t
你知嗎?我真系好羡慕你;你系你個班甘多人鐘意你;
甘伍捨得你;
當甘日系你最後1日既時候;佢地系甘同你影相;
我同其他人1齊系出面睇住;我真系好想喊
因為;我根本就冇你甘好;甘多人鐘意同我玩;
唉;有時我真系好想自己變做你;
變到好似你甘受歡迎;
但系;我知我自己諗錯佐喇;我知我自己真系好伍捨得你走;
當你走佐;冇人陪我返學;
當你走佐;冇人陪我傾心事;
當你走佐;冇人俾我系甘分享掛住某某個陣既心情
當你走佐......
唉;真系好伍開心;
最後;我真系系甘多人面前喊佐出黎;
我見到你喊;我更加喊得勁;
最後;我竟然要szewing同1班男仔叫我地2個伍好喊;
仲叫我地笑返;真系覺得好對伍住佢地;
明明系你走;我就喊到停伍到;
仲要俾佢地叫我伍好喊;叫我笑返;
唉;真系好多謝你地^__^
但系你地既叫聲;叫我伍好喊;叫我笑返;
反而令到我更加想喊;更加喊得仲勁;
對伍住呀;1班男仔;最後又系你地面前喊佐出黎;
當出到學校;又見到你;你地;
你地又叫我伍好喊;唉;我又喊佐出黎;
其實;我真系好易喊;你地愈系甘講;我就會愈易喊t^t
各位;對伍住呀
少清;對伍住呀
但願甘晚我伍會再喊啦t^t
某某;我真系好想你去;但系;我伍想你見到我喊呀*^*
|