| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  | |
| 唉,,, |
| 派左成績表啦..=口="
全班~41/42....全級162/203..
唉..預左啦...我有溫果d又唔合格..
唔溫果d又合格喎//...\\
kk sir要走啦...唔捨得佢..嗚嗚..
唔知幾時先可以再見佢啦....
老黎又走...=口="
放學同milk,張君去左kfc..坐坐坐..
12點幾1點就返去啦....
同LG傾電話~
之後同MILK拎左2本書去賣..$45
都OK啦..
之後周呀MILK周圍行...周圍HEA..
4點幾5點就返屋企..訓訓訓..
訓到唔知幾點就醒左..睇電視..
同LG傾電...之後同琪琪婆婆傾...
2點幾就訓啦.....
|
| 刊登時間︰2006-07-13 12:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  | |
HAPI....  |
|
今晚同cherry,,出去apm 睇波..^^
楊婆婆又出黎,,,3條友又唔知玩乜...><"
一定.. ..又做埋d 8痴既野...=口="
依家係*yuki屋企 hea緊..........
keep=]]〝
|
| 刊登時間︰2006-07-09 02:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二  | |
| 2006-07-04 |
| 尋晚好眼訓...未做完15/16就訓左,,,
之後無啦啦俾呀妹叫醒左= ="
陪佢睇電視"心慌 心郁 逐個捉"
睇睇下,,落左7- 11買野食....肚餓呀!!
唔知幾點又訓...
訓到今朝12點幾又比人叫醒=口=
等埋[[細細個]]放學
同呀嫲,呀妹,細細個出去apm食野~kfc"
食完之後就行左陣..hea左陣..
就過去搵winnie>w<"
係惠康等佢..一齊買野~整芝士蛋糕"
100個無奈........個惠康咩都冇,,,=口="
俾錢個陣...先發現今日原來係"無膠袋日"
之後返去winnie屋企..
開始整野luu..哈哈..好玩呀!!!
依家整好左luu....等食..哇哈哈!!
好掛住琪琪婆婆〝呀.../口\ |
| 刊登時間︰2006-07-04 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 54 | »
|