|
|
2009 年 2 月 17 日 星期二  |
| - 你送我的眼淚 ,, 讓它留在雨天! |
分類: 未分類 |
KAKAKA!
今日又打BL0G LO!=)
日日咁打,,真係1似有D悶咁也,,!
BU過我都係選擇係咁堅持咁打..!
因為我知道你會時不時上黎睇下加,,係米?
今日隻腳好痛也-0-'
可能係琴日上體育堂NA`
BU過今日上樓梯排隊果時加時間真係好難挨也..
你又知5知...
真係痛到牙媽都5認得NA`
T^T媽咪也..;!我5要上體系堂也'
哎呀!跟住5知野D咩添*V*
好快就要考試LO!
真係認真5慣也..!
發覺自己呢排好似冇心機溫書咁..!
同自己講要努力..
點知轉眼間又去左上網 LO!唉2
真係激死人NA`!
|
| 發表時間:2009-02-17 05:38 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 381 | »
|