|
|
2009 年 2 月 18 日 星期三  |
| - 雖然有時候.,,還是會想他! |
分類: 未分類 |
waKAKA'!
2+林起就快要考試LO..;!
真係1D都笑5出黎也!'唉2
又要努力NA`!人人都要加油牙,,知冇?
哈2!
呢排上堂同RAIN,,WATER..'係度傾計..
KEKE!拜託..'
信我信我NA`!
我真係冇睇果D野加..;!
真加真加..!你地講左個網址我都冇開NA`!T^T
話說..聽日又要測中文LO..;!
咁米姐係有排溫LO..;!
0H!MY GOD NA`!
2+突然係度林,,
如果我係大雄就好NA`!
KA!係米..因為有多拉A夢也MA`xDD
|
| 發表時間:2009-02-18 04:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 381 | »
|