|
|
2009 年 2 月 20 日 星期五  |
| - 如可笨到底,, 但到底,, 還是我! |
分類: 未分類 |
wakaka!
今日覺得好爽也..,,
因為聽日冇野測,,xDD!正也!
哈2..!
有時發覺番學都幾開心..;xDD*V*
同D FD傾下傾下又1日LO!
HAHA!
今日我睇左1本書,,叫做(幽默令你更迷人)!
xDD..'但係我睇完之後5覺得有迷人過LO,,;KEKE!
跟住我就同CARPO,RAIN,
,WATER,KAYA同埋淑儀佢地講笑話LO..;!
點知講完得我1個笑..!T^T
佢地1D反應都冇-0 -
而我自己就笑到肚痛,,5知點解..停5到- - !
而佢地中要配合我咁笑..\--/.!
哼哼!
我5明有咩5好笑LOR..;!)--(*
|
| 發表時間:2009-02-20 08:54 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 381 | »
|