|
|
2009 年 2 月 19 日 星期四  |
| - 想繼續裝傻,,卻又冇力受折磨! |
分類: 未分類 |
哼哼哼哼哼!
今日有d火火的=]'
2+林番起上堂同牙蚊,,water,,rain..上堂講果d野都覺得好笑添
哈2!原黎你地3個咁5乖加..;!
成日去睇果d野,;!
唉也也!
明明我就冇睇..;!又要話我都睇,,!T^T
話比你地知NA`!你地講果果網我真係冇去睇過加LO!
信我 BA`
WAKAKA!
講番起今日先..;!
我地傾傾下..
點知佢地就冇端端講話咩日本果D人咩果時就會講咩'KE摸滋'(姐係好舒服咁解也)
跟住我就林想學下日文..!
米同佢地講話等我練習下呢個日文先..
點知佢地聽到之後1直笑1直笑..;
咩WO!成日林埋哂果D野..;!
哼2!我根本就5係林呢D也..;!
真係也..;!跟住CARPO聽到之後1直笑我..;!T^T
然後我地就落堂LO!
見到梁+如1個人係度行..;!
哈2!咁我地米過去同佢玩下LO..;!
點知CARPO問我揀佢同係揀CARPO..'!
哈2..'!真係超越冇敵搞笑也..;!
我地中要超配合佢..;!
KEKE!
|
| 發表時間:2009-02-19 05:44 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 381 | »
|