2008 年 5 月 20 日 星期二 2008-05-20 分類: 未分類 kaka' 今日係5月20號!!!!!!!!!-----0------ carpo問禾係咩日子, , , . 禾更知la,. ,. ,. bu過同禾講都冇用la,. ,.520bo,. ~ 其實有時都好羨慕可以同人講 ,. ,.,. bu過禾又5知可以同邊個講好bo ,, , 今日放左學 .. ,.落大雨ing,. ,. 去左食東東, .,. ,.巧巧味牙 ,..,!!!!>__< 呢排有d5開心la,. ,.,. bu過5緊要la,. ,. 希望在明天牙ma. .,,. 發表時間:2008-05-20 07:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
kaka'
今日係5月20號!!!!!!!!!-----0------
carpo問禾係咩日子, , , .
禾更知la,. ,. ,.
bu過同禾講都冇用la,. ,.520bo,. ~
其實有時都好羨慕可以同人講 ,. ,.,.
bu過禾又5知可以同邊個講好bo ,, ,
今日放左學 .. ,.落大雨ing,. ,.
去左食東東, .,. ,.巧巧味牙 ,..,!!!!>__<
呢排有d5開心la,. ,.,.
bu過5緊要la,. ,. 希望在明天牙ma. .,,.