kaKA'_________
今日朝早要番餘暇牙, ,..,,. ,. ,.
SO就晨早留留去左聖記食早餐 .. . .. /./
中搞到遲左到添.,,. . ,.
BU過都冇記到名. ,. ,..
放學果時CARPO話好悶. , .. ,,.
所以禾地就去左威尼斯果度., ., ., ,.
又係咁 ,.., 冇咩特別加,. .,. ,.
之後又搭半粒中車番黎 ,.., .,.
又悶又眼訓ZZzzzzz222
跟住禾地去左台m度食雪糕同埋食禾最愛加祖2代言加薯條 ,.,. ,.巧巧味牙., ,. ,.
|