3 month years old (18-7-2007),
婆婆湊咗我2個半月後就要返屋企啦!
好吾拾得呀!
而家媽媽忙到顛咗!
媽媽為我成長着想
逼住和婆婆帶我去健康院做 聽覺檢查
左攪右攪後話Fail
又要約另外一日再check!
話如果再check都吾pass就refer to Otorhinolaryngology
好彩媽媽決定帶我回浸會check
hahahahahaha不消10mins已OK!!
So professional
今日打六合一後
第一次發燒
勁sleepy,
無哂力
婆婆全晚抱住和照顧我!
真係thx呀