Two month years old
哈哈
我一冇上黎就一個月了..
係咪think我人得好快ah??
One month years old
我一個月la....
好開心呀!!
kaka
大個仔在lu
哈哈!!
佢地吾想因我滿月擺洒而要殺生
所以決定自家吃齋晚宴,聚一聚便可啦!
而媽媽於滿月日更幫我助養咗一名小朋友叫Amphonesouk
Klamsang from 老撾
希望我大啲可以參加宣明會的探訪团去探佢
認識世界和珍惜所有