媽媽好痛
但第一次落床見到我
忍住痛都要一步一步爬去育嬰室餵奶奶比我!
多偉大啊!
但夜晚尹醫生12:00左右同媽媽講我
喊到個咀黑哂
細個未識回氣
但情况OK
會密切觀察
即時嚇到媽媽喊到豬頭咁走去BB房
鈡要姑娘抱我比佢見,
第朝婆婆.爸爸準時7:00到達醫院,
連麥醫生見媽媽咁緊張都要入BB房見吓我乜事!
攪到我不知幾出名
夠哂威!
姑娘話我勁急,惡!
HAhahahahahahhaha........
我袁銳韜靚仔BB終於(擇吉時吉日開刀) 係浸會醫院出世啦!,
好得意呀
重7.5 Ibs
爸爸陪埋我一齊,睇住我呀
個個親朋戚友都來醫院探我,
都好開心架
爺爺.嫲嫲.公公.婆婆.
太嫲.姑婆.姨媽.表姨
姑姐.姑丈.舅父.契媽
契爺.和.所有.Auntie,Uncle.........
多到不能盡錄!
多謝哂你哋來探我B韜韜!!
今日係17-4-2007
你睇媽媽個肚幾大??
今晚就入院準備生我啦!
入院登記後媽媽要去九龍城食糖水
11pm先返病房
又緊張到訓吾着到天光
心情勁興奮!