2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


補課 驚訝 分類: 未分類

今日當差唔多全校d人都唔使返學時,4C卻要返學啦,都係果場紅雨啦.......

今日補Bio,CYM今日無咁嚴謹,d break又幾長下,感覺break的時間比上堂仲長,最好的是今日早放!!!都唔知做咩,今日又會被他抽中,是兩年以來的第一次.......

放學後同荷荷去MK換衫,好彩間店舖肯俾我地換,否則就...

下午睇天國的楷梯,好慘呀~



2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


生日 驚訝 分類: 未分類

阿卓,生日大快樂呀!!!

一起身就好期待今日的首個節目---去西九龍食迴轉壽司,好期待好期待,因為我都係第一次去食!!!

一去到不用排隊,好彩,因為我唔想排...Apple同阿健鬥,我唔敢睇少Apple,因為我知Apple都幾勁下...開始食果陣時食得好輕鬆,但唯一遺憾的是我無數自己食左幾多,Apple,阿健同荷荷都有數,而我同阿卓就只知食左大概個約數,而唔知個實數...之後仲玩遊戲,輸尤左要食???(唔知點打,係果個綠色,食到喊果樣啦總之),Apple,荷荷首兩個同阿健玩輸要食,我幫她們拍左她們真情流露的一刻,唔晒多謝我嫁,她們...哈哈哈...之後就輪到我輸啦,有D攻鼻,都都唔係好辣wor~真的,唔辣呀~阿健食果陣時都係咁話!!!最後輪到壽星女,我有D驚會真的把她弄哭,有D眼淚啦,每個人都有拍低個過程...食到最後,真的好難再食得落,好飽啊!!!結果由阿健贏左Apple.Apple,下次再努力啦!!!

之後去行左一陣,then阿健回家,我地四個去MK...去到MK去影貼紙相,好靚呀~買珍珠奶茶,GOOOOOD!!!!!!

去到旺角中心,踫到不少文理的人,當中最有緣的欣,踫到好多次呀~本來諗位唔買野嫁,但被Apple同荷荷呢兩個魔鬼慫恿,最後都買左,結果荷荷都終於買左一件,我要你一定要買!!!

Then............回家....回到家都覺得飽,所以今晚無食飲啦,哈哈!!!

壽星女阿卓,希望你今日是開心的,也希望是難忘的,更希望這是永遠的!!!

 



2006 年 7 月 1 日  星期六   陰天


晚餐 不安 分類: 未分類

今日媽媽回鄉了,咁即係話暑假我無得返啦~

夜晚果餐食得好激氣,被人騙左,我以後都唔會再去果度食,除非有人請!!!

酒既果陣味好難聞呀>.<



nana05
暱稱: Nana
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遲.
約.
思. 想
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋