阿卓,生日大快樂呀!!!
一起身就好期待今日的首個節目---去西九龍食迴轉壽司,好期待好期待,因為我都係第一次去食!!!
一去到不用排隊,好彩,因為我唔想排...Apple同阿健鬥,我唔敢睇少Apple,因為我知Apple都幾勁下...開始食果陣時食得好輕鬆,但唯一遺憾的是我無數自己食左幾多,Apple,阿健同荷荷都有數,而我同阿卓就只知食左大概個約數,而唔知個實數...之後仲玩遊戲,輸尤左要食???(唔知點打,係果個綠色,食到喊果樣啦總之),Apple,荷荷首兩個同阿健玩輸要食,我幫她們拍左她們真情流露的一刻,唔晒多謝我嫁,她們...哈哈哈...之後就輪到我輸啦,有D攻鼻,都都唔係好辣wor~真的,唔辣呀~阿健食果陣時都係咁話!!!最後輪到壽星女,我有D驚會真的把她弄哭,有D眼淚啦,每個人都有拍低個過程...食到最後,真的好難再食得落,好飽啊!!!結果由阿健贏左Apple.Apple,下次再努力啦!!!
之後去行左一陣,then阿健回家,我地四個去MK...去到MK去影貼紙相,好靚呀~買珍珠奶茶,GOOOOOD!!!!!!
去到旺角中心,踫到不少文理的人,當中最有緣的欣,踫到好多次呀~本來諗位唔買野嫁,但被Apple同荷荷呢兩個魔鬼慫恿,最後都買左,結果荷荷都終於買左一件,我要你一定要買!!!
Then............回家....回到家都覺得飽,所以今晚無食飲啦,哈哈!!!
壽星女阿卓,希望你今日是開心的,也希望是難忘的,更希望這是永遠的!!!




|