下年有個長青傳動力的聚會,等左好耐啦.....講感想果陣時,都唔知自己講緊咩,講到好亂!
估唔非到自己做既果小小野,對其他人黎講係咁特別嫁,估唔到修賢會記得我地初相識的情形,我都唔記得啦...也知文並不冷酷,好鐘意她們呀!只打電話俾文,怕修賢吃醋,所以同敏miss拎電話號碼,打俾她,但她當時煮緊飯,但sorry呀敏miss,我失敗左,她始終都唔敢答應!
好多謝Lori果份生日禮物,都差唔多一個月啦,估唔到仲有禮物收!
今日去到就分下相片,之後就寫D卡俾D長者,個個有份,永不落空!
敏Miss今日講感想果陣時喊呀,你好可愛!好真,好感性,我諗呢個可能就係你做社工的原因掛!好多謝你無怪我有時去唔到,我一直都把學校的事放在第一,而我只是因為同文聯絡,就令你咁開心,我只覺得微不足道,原來對你係咁特別嫁!
今日雖然溫唔書,但我覺得係值得的.讀書有時並唔係對我最重要既,而我同呢班長青傳動力的成員的日子,真係一段好好好的回憶!
但遲D我又會返到書本去.......
|