阿健:
農曆生日快樂!
今日同阿健,Apple同Pan一齊去遊香港:
首先,搭MTR到尖沙咀轉船,個景幾靚~
之後,搭船去中環,仲有同隔離果條船d人打招呼~
然後,落船行路去上環的電車總站,四個人一齊被個阿伯騙,等左好耐都無架電車...好彩個導遊都識得帶我我地去前面個站搭......終於搭到人生中第一次的電車啦!!!好多次細佬呀~雖然同我想像中唔同,而且好似同搭巴士無咩唔同...之後經過好多地方,但我都唔識~
最後,去到北角總站,出左個街市,就係今日的高潮啦............去左m記食野,食左個新地,之後竟然再去食芝麻糊,中西合壁,而且兩樣都係甜品...個碗芝麻糊,無麥芝麻味,他們三個好唔滿意...
Thx阿妹! |