| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 情人節&白色情人節... |
分類: 感情 |
一年一度既情人節快來臨,
你地有冇心目中既心水呀??
如果有呢??就祝你地情人節快樂~
如果冇呢??
唔駛灰心,
同你地D朋友過都一樣咁happy~
啱啱睇完網上D人講解情人節之後,
等我講番比你地聽啦~
男仔只可以係白色情人節送朱古力比女仔,
女仔只可以係情人節送朱古力比男仔,
如果女仔係情人節送左朱古力比男仔既話,
而個男仔係白色情人節送番第二盒朱古力比女仔既話,
咁姐係大家都中意對方...
我都係一個人渡過呢個情人節,
我都想有人陪...
係fd陪我過都好啦~
再一次祝你地情人節快樂啦~ ^^
炎亞綸好令仔呀!!!!

|
| 發表時間:2009-02-07 02:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-02-07  |
分類: 未分類 |
今日去食飯....
好悶...
果個人係度大聲叫....又大聲嗌!!!!
嘈住哂....
係佢架車個度都要咁嘈...
心諗:喂!哥哥!!好心你細聲小小啦~會嘈到人嫁....
唉~
結果,嘈到落車....
番到屋企後,
我即卡食朱古力....
嗯~好好味喎~
仲有7日就到情人節啦~
你地應該襯呢個機會向自己中意既人表白....
祝你地有個開心既情人節啦~
by:婷 |
| 發表時間:2009-02-07 02:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 47 | »
|